LG-Ericsson UMS - Giải pháp Tin nhắn hợp nhất

MUA HÀNG TỪ XA - GỌI

Mua điện thoại giao tận nơi
Hỗ trợ đặt hàng
(04) 3537 9388

LG-Ericsson UMS - Giải pháp Tin nhắn hợp nhất

LG-Ericsson UMS
0

Trạng thái: Đặt hàng

12 tháng LG Ericsson

Mô tả sơ bộ sản phẩm

LG-Ericsson UMS - Giải pháp Tin nhắn hợp nhất là một công cụ giúp cho việc kinh doanh trở lên năng động và hiệu quả.  Người dùng có thể truy cấp tất cả messages từ hộp  thư cá nhân giúp cho họ quản lý được thời gian và  xử lý thông tin một cách hiệu quả.  

Khuyễn mãi khi mua hàng

LG-Ericsson UMS - Giải pháp Tin nhắn hợp nhất

iPECS Unified Messaging Solution (UMS) là một công cụ giúp cho việc kinh doanh trở lên năng động và hiệu quả.  Người dùng có thể truy cấp tất cả messages từ hộp  thư cá nhân giúp cho họ quản lý được thời gian và  xử lý thông tin một cách hiệu quả.  
Powerful Unified Messaging and more 
Hợp nhất tin nhắn thoại, email và fax.
Dễ dàng quản lý và truy cập thông qua điện thoại hoặc email.
Truy cập từ xa từ bất kỳ điện thoại nào
Tự đọc văn bản * Powerful Auto attendant and voice mail
Quản lý kịch bản linh động: Maximum 25 vocal menu levels, multi-language
Các lựa chọn lời chào công ty
Dễ dàng tùy chỉnh qua giao diện quản lý web
Dễ dàng quản lý cho lời chào cá nhân
Fax-on-demand, company directory look up Desktop call control 
Quản lý cuộc gọi đến, call pop-up với CID
Tương tác màn hình dựa trên CID

LG Ericsson UMS

 

LG-Ericsson IPECS UMS ( UNIFIED MESSAGING SOLUTION)

UNIFIED MESSAGING AND MORE
iPECS UMS is a powerful Unified Messaging solution with highly sophisticated Auto Attendant and almost unlimited voice mail capability. Not only handling voice messages, iPECS UMS can deliver incoming fax messages to desired destination. Desktop call control and Text to Speech features simply make business more dynamic and efficient.

VOICE, FAX AND EMAIL
iPECS UMS allows all messages - voice, email and fax, to be received in one convenient location, a user's email inbox.
iPECS UMS uses IMAP4 and POP3, open standards that extend integration with several email applications such as Microsoft Outlook and Outlook Express. Even with VVM, a GUI base desktop message handling client application, users easily manage their voice messages in user friendly PC environment.

EASY TO MANAGE SOLUTION
iPECS UMS is fully manageable via the intuitive web admin. From basic set up such as user registration, and PBX interface
to system and personal greeting .wav file upload, iPECS UMS Web admin simplifies admin and maintenance tasks required by the IT Manager.

POWERFUL AUTO ATTENDANT
iPECS UMS allows for automated call reception and transfer of any or all or selected lines and times. With an unlimited number of auto-attendant menus, iPECS UMS will meet the requirements of both simple and complex call routing applications. Fax on demand saves valuable time by automatically serving commonly asked fax forms such as company map or application forms.

DESKTOP CALL CONTROL
Desktop Call Control is a powerful tool that enables users to interact with an incoming iPECS UMS call from their desktop PC prior to answering the call. Users can set DCC so the callers must first identify themselves by stating their name or entering their telephone number, whichever the user prefers. Users then have a variety of options to choose from in handling the call.

TTS, VPIM
Perfect for the traveling business person or mobile workforce, iPECS UMS can be called upon to read emails over the telephone. Using a synthesized voice, the iPECS UMS first reads where, when and who sent the email, then reads the body of the email. VPIM networking provides a convenient method for exchanging messages between multiple iPECS UMS systems utilizing the LAN/WAN/Internet as the transport medium.
FEATURES

UNIFIED MESSAGING
. Unified messages of voice, email, and fax
. Easy to manage and access | via phone or email client
. Manageable in one email client | POP3/IMAP4 support
. Accessible from any remote phone | authorized by mailbox number and password

AUTO ATTENDANT & VOICE MAIL
. Flexible scenario management
. Maximum 25 vocal menus out ofunlimited menu
. Multi-language company greeting
. Easy to edit scenario via web admin
.  Add/Edit/Delete scenario and prompt
. Time-zone based system greeting | Unlimited number of time zone
. Fax-On-Demand service
. Pre-stored faxes accessible by caller's selection . Company directory lookup
. Easy to handle personal greeting | Recordable via phone | Upload via web .
. Unlimited user voice mailbox

DESKTOP CALL CONTROL
. Simple incoming call handling
. Incoming call popup | with Caller ID, Caller Name . CID-based call screening
. Routed to phone or mailbox and so on
. 15 user programmable buttons . Priority call handling
. Incoming call ring sound management | Changeable ring sound

TEXT TO SPEECH
. Email reading via phone
. Microsoft SAPI based TTS

WEB ADMIN
. Full feature access via remote web admin | Settings, options, account, menu, and so on
. Information log | User activity report | Account, menu, system reporting | Message storage report

Rất vui lòng nhận được chia sẻ và đánh giá của Bạn! Có bất kỳ thắc mắc gì bạn có thể để lại tin nhắn tại đây, chúng tôi sẽ giải đáp mọi yêu cầu

  1 sao 2 sao 3 sao 4 sao 5 sao
Chất lượng
Dịch vụ
Giá sản phẩm